Dah Tow
Mar 2003 ~ 12 Feb 2014
A wonderful dog with a character of gold. A life full of joy and unique experiences. Travelled many places but always keeping mummy company through highs and lows.

More than a pet, you are family, and you will be dearly missed. Meanwhile Dah Tow you will find new joy at Rainbow Bridge and reunite with many friends throughout your life. Looks and Maymay will be waiting for you there. xxoo

====
大頭...我好想你...好想你..

心好痛,好痛,好痛................................

我再也聞不到你獨特的臭味..衣服上再也不會沾滿你的毛髮..再也沒有狗會在我洗澡上廁所硬要闖進來..

你看著我做過的大小蠢事,陪我渡過感情的低潮,陪我開心,陪我哭...

現在你不在了. 唯一留給我的,是大腿上的咬傷傷疤

每次看著傷疤,心更痛了..我更想你了...

十年啊...比我交往的任何一段感情都長久..

 



my baby

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛眯與大頭狗 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()